Jeżeli masz już dane dostępowe, zaloguj się:

Regulamin programu dla salonów optycznych „Klub Pierwsze Soczewki dla Salonów”

1. Definicje

„CooperVision” oznacza CooperVision Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie.
„Organizator” oznacza MPL Verbum SA z siedzibą w Poznaniu.
„Akcja Promocyjna Klub Pierwsze Soczewki CooperVision” lub „Akcja” oznacza akcję promocyjną skierowaną do Pacjentów, której warunki zostały określone w odrębnym regulaminie.
„Salon Optyczny” oznacza podmiot prowadzący na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jeden lub więcej punktów sprzedaży detalicznej, który w czasie trwania Programu nabywa od CooperVision produkty objęte Akcją oraz bezpośrednio współpracuje z CooperVision w oparciu o umowę dostawy lub inną umowę współpracy.
„Regulamin” oznacza niniejszy regulamin programu dla Salonów Optycznych „Klub Pierwsze Soczewki dla Salonów”.
„Program” oznacza program dla Salonów Optycznych „Klub Pierwsze Soczewki dla Salonów”, którego warunki zostały określone w niniejszym Regulaminie.
„Pacjent” oznacza klienta Salonu Optycznego, będącego jednocześnie konsumentem, który zgłosił swój udział w Akcji Promocyjnej Klub Pierwsze Soczewki CooperVision.

2. Postanowienia ogólne

2.1 CooperVision oraz Organizator prowadzą Akcję Promocyjną Klub Pierwsze Soczewki CooperVision, skierowaną do Pacjentów Salonów Optycznych. Pacjenci, którzy dokonali w jednym Salonie Optycznym zakupu określonych premiowanych soczewek jednodniowych i/lub soczewek miesięcznych oraz spełnili kryteria kwalifikujące ich do wzięcia udziału w Akcji, są uprawnieni do otrzymania premii zwrotnej w wysokości i na zasadach określonych w odrębnym regulaminie.
2.2 Niniejszy Program jest programem dla Salonów Optycznych, w ramach którego – w zamian za promowanie Akcji Promocyjnej Klub Pierwsze Soczewki CooperVision – Salon Optyczny jest uprawniony do otrzymania premii pieniężnej na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
2.3 Program jest organizowany przez Organizatora oraz sponsorowany przez CooperVision.

3. Zasady uczestnictwa w Programie oraz przyznania premii pieniężnej

3.1 Salon Optyczny może przystąpić do Programu poprzez poprawne wypełnienie oraz przesłanie – w czasie trwania Programu – do Organizatora formularza zgłoszenia. Zgłoszenia Salonu Optycznego do Programu może dokonać osoba uprawniona do reprezentacji Salonu Optycznego, a także upoważniony pracownik danego Salonu Optycznego.
3.2 Formularz zgłoszenia uczestnictwa w Programie, w postaci formularza online, dostępny jest na stronie internetowej www.klubdlasalonow.pl.
3.3 Po wysłaniu formularza zgłoszenia uczestnictwa w Programie, Salon Optyczny otrzyma indywidualne konto umożliwiające dostęp do serwisu internetowego Programu oraz danych wskazanych w formularzu zgłoszenia. Dane dostępowe do utworzonego konta tj. login i hasło, zostaną przesłane w formie wiadomości e-mail na adres mailowy Salonu Optycznego podany w formularzu zgłoszenia uczestnictwa w Programie.
3.4 Salon Optyczny może dokonać weryfikacji i/lub aktualizacji danych podanych w formularzu zgłoszenia uczestnictwa w Programie, poprzez zalogowanie się na swoje indywidualne konto oraz edycję danych zawartych w formularzu zgłoszenia.
3.5 Z zastrzeżeniem pkt. 3.10, przystąpienie do Programu w sposób określony w ust. 3.1 – 3.3 powyżej, kwalifikuje Salon Optyczny do otrzymania premii pieniężnej w wysokości 5 zł (słownie: pięć złotych 00/100) powiększonej o należny podatek VAT za pierwsze prawidłowe zgłoszenie Pacjenta danego Salonu Optycznego do udziału w Akcji Promocyjnej Klub Pierwsze Soczewki CooperVision do dnia 31 marca 2023r. na warunkach określonych w regulaminie Akcji, dokonane po przystąpieniu Salonu Optycznego do Programu oraz premii 15 zł (słownie: piętnaście złotych 00/100) powiększonej o nalezny podatek VAT za pierwsze prawidłowe zgłoszenie Pacjenta danego Salonu Optycznego do udziału w Akcji Promocyjnej Klub Pierwsze Soczewki CooperVision od dnia 1 kwietnia 2023r. na warunkach określonych w regulaminie Akcji, dokonane po przystąpieniu Salonu Optycznego do Programu.

3.6 Salon Optyczny jest uprawniony do otrzymania wyłącznie jednej premii pieniężnej w wysokości wskazanej w pkt 3.5 powyżej za prawidłowe zgłoszenie danego Pacjenta do udziału w Akcji Promocyjnej Klub Pierwsze Soczewki CooperVision (to jest za zgłoszenie przez Pacjenta zakupu dwóch pierwszych opakowań soczewek), nawet jeżeli dany Pacjent zgłosi się do udziału w Akcji kilkukrotnie lub w ramach jednego zgłoszenia zgłosi więcej niż dwa opakowania premiowanych soczewek.
3.7 Obliczenie wysokości należnej danemu Salonowi Optycznemu premii pieniężnej następuje poprzez weryfikację przez Organizatora dowodów zakupu premiowanych soczewek przesłanych Organizatorowi przez Pacjentów. Na tej podstawie Organizator ustala ilość zgłoszeń do udziału w Akcji Promocyjnej Klub Pierwsze Soczewki CooperVision dokonanych przez Pacjentów danego Salonu Optycznego. Organizator dokona weryfikacji dowodów zakupu oraz wyliczenia premii pieniężnej należnej danemu Salonowi Optycznemu raz na kwartał.
3.8 Na potrzeby obliczenia i wypłaty premii pieniężnej, kwartalny okres rozliczeniowy obejmuje 3 następujące po sobie miesiące, liczone począwszy od 1 stycznia danego roku kalendarzowego. W przypadku przystąpienia Salonu Optycznego do Programu w trakcie trwania kwartalnego okresu rozliczeniowego, Salonowi Optycznemu zostanie przyznana pierwsza premia pieniężna za okres od przystąpienia do Programu do zakończenia danego kwartału.
3.9 Organizator lub CooperVision powiadomią Salon Optyczny o wysokości należnej Salonowi Optycznemu w danym kwartale premii pieniężnej w terminie 5 dni od dnia zakończenia kwartalnego okresu rozliczeniowego, za pomocą wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną na adres e-mail Salonu Optycznego, podany w formularzu zgłoszenia uczestnictwa w Programie. W wiadomości wskazane zostaną numery paragonów stanowiących podstawę do obliczenia wysokości premii pieniężnej.
3.10 Salonowi Optycznemu nie będzie przyznawana premia pieniężna w związku z zakupem przez Pacjenta w danym Salonie Optycznym soczewek kontaktowych wydanych na zlecenie. Przed wystawieniem faktury VAT po zakończeniu danego kwartału, Salon Optyczny dokona samodzielnej weryfikacji ilości zakupionych opakowań premiowanych soczewek wydanych na zlecenie oraz odliczy odpowiednią kwotę odpowiadającą tej ilości (5 zł netto za każde opakowanie premiowanych soczewek wydanych na zlecenie) na wystawionej fakturze VAT. Salon Optyczny poinformuje Organizatora o wysokości odliczonej kwoty oraz ilości opakowań premiowanych soczewek wydanych na zlecenie w wiadomości e-mail przesłanej Organizatorowi wraz z fakturą VAT.
3.11 Zapłata premii pieniężnej ustalonej zgodnie z pkt 3.5-3.10 powyżej, nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej przez dany Salon Optyczny, nie wcześniej niż 6 dnia lecz nie później niż 15 dnia po zakończeniu kwartalnego okresu rozliczeniowego, na rzecz Organizatora. Dane Organizatora niezbędne do wystawienia faktury VAT zostaną przekazane Salonowi Optycznemu w wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.9 powyżej, wskazującej wysokość należnej premii pieniężnej. Premia pieniężna płatna będzie przez Organizatora na rachunek bankowy Salonu Optycznego, podany na fakturze VAT wystawionej przez dany Salon Optyczny oraz prawidłowo doręczonej Organizatorowi w sposób wskazany poniżej. Zapłata premii pieniężnej nastąpi w terminie 14 dni od dnia wysłania Organizatorowi prawidłowo wystawionej przez dany Salon Optyczny faktury VAT na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3.12 Jeżeli dany Salon Optyczny prowadzi na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej więcej niż jeden punkt sprzedaży detalicznej (więcej niż jedna lokalizacja), zgłoszenie Salonu Optycznego do Programu następuje osobno dla każdego punktu sprzedaży detalicznej. Postanowienia pkt. 3.1 – 3.4 stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że dla każdego punktu sprzedaży detalicznej zostanie utworzone osobne konto indywidualne. Salon Optyczny może zgłosić do Programu dany punkt sprzedaży detalicznej tylko jeden raz, a w przypadku ponownego zgłoszenia tego samego punktu sprzedaży detalicznej, Salon Optyczny zostanie powiadomiony o tym fakcie na adres e-mail podany w pierwszym formularzu zgłoszenia uczestnictwa w Programie wraz z informacją o odmowie ponownego dopuszczenia.
3.13 W przypadku zgłoszenia przez dany Salon Optyczny więcej niż jednego punktu sprzedaży detalicznej do udziału w Programie, postanowienia pkt. 3.5 – 3.11 stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że Salon Optyczny wystawi jedną zbiorczą fakturę VAT w stosunku do wszystkich zgłoszonych do Programu punktów sprzedaży detalicznej.

4. Termin obowiązywania Programu

4.1 Niniejszy Program obowiązuje od 20.11.2019 r. do czasu jego odwołania.
4.2 Salony Optyczne mogą przystąpić do Programu od 20.11.2019 r. do momentu jego zakończenia.
4.3 W przypadku zakończenia (odwołania) Programu przez CooperVision lub Organizatora, Organizator dokona wyliczenia należnej Salonowi Optycznemu premii pieniężnej w danym kwartale oraz powiadomi Salon Optyczny o wysokości wyliczonej premii w terminie 5 dni od dnia zakończenia Programu.Pkt. 3.9 - 3.11 Regulaminu mają odpowiednio zastosowanie.
4.4 Organizator i/lub CooperVision są uprawnieni do zmiany, zawieszenia lub zakończenia Programu bez podania przyczyny w każdym czasie, o czym Salon Optyczny zostanie powiadomiony z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem na www.klubdlasalonow.pl lub w wiadomości wysłanej na adres e-mail Salonu Optycznego podany w formularzu zgłoszenia uczestnictwa w Programie.

5. Ochrona danych osobowych

5.1 Dane osobowe osób reprezentujących Salon Optyczny lub osób prowadzących Salon Optyczny jako indywidualni przedsiębiorcy („Podmioty danych”), podane podczas przystąpienia do Programu oraz zawarte w dowodach zakupu premiowanych soczewek, są zbierane i przetwarzane w celu realizacji Programu, a w przypadku wyrażenia stosownej zgody (zgód), również w celach marketingowych.
5.2 Administratorem danych osobowych Podmiotów danych przetwarzanych w związku z realizacją Programu, a w przypadku wyrażenia stosownej zgody (zgód), również w celach marketingowych, jest CooperVision Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-672), ul. Domaniewska 44.
5.3 CooperVision powierzył Organizatorowi przetwarzanie danych osobowych Podmiotów danych, w zakresie wskazanym w Regulaminie i w celu realizacji Programu, a Podmiotów danych którzy wyrazili stosowną zgodę (zgody), również w celach marketingowych, na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy CooperVision a Organizatorem.
5.4 Podstawą przetwarzania danych osobowych Podmiotów danych w celu realizacji Programu jest umowa. Podstawą przetwarzania danych Podmiotów danych dla celów marketingowych jest dobrowolna zgoda.
5.5 Dane Podmiotów danych będą przetwarzane wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Programu, chyba że osoba taka wyrazi dobrowolną zgodę (zgody) na ich przetwarzanie także w celach marketingowych.
5.6 Podanie danych osobowych dla celu udziału w Programie jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w nim.
5.7 Podmiot danych ma prawo – na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych – (i) dostępu do swoich danych, (ii) żądania ich sprostowania, (iii) prawo żądania usunięcia danych, (iv) ograniczenia przetwarzania oraz (v) prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz (vi) prawo do przenoszenia danych.
5.8 W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Podmiotu danych, może on w dowolnym momencie wycofać wszystkie lub niektóre z udzielonych zgód, co nie będzie jednak miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.
5.9 Podmiot danych ma również prawo do wniesienia skargi do organu ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), w sytuacji gdy uważa on, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
5.10 Dane osobowe Podmiotów danych mogą być przekazywane następującym odbiorcom:
(a) podmiotom świadczącym na rzecz CooperVision usługi w zakresie obsługi marketingowej i reklamowej (np. agencje marketingowe, agencje interaktywne) – w zakresie niezbędnym do realizacji tych usług;
(b) podmiotom świadczącym na rzecz CooperVision usługi w zakresie obsługi informatycznej (np. prowadzące hosting stron internetowych, dostarczających rozwiązania w zakresie e-mailingu) – w zakresie niezbędnym do realizacji tych usług;
(c) organom państwowym na podstawie przepisów prawa.
5.11 Dane osobowe Podmiotów danych będą przetwarzane przez okres trwania Programu oraz po jego zakończeniu, w zakresie niezbędnym do realizacji ewentualnych roszczeń wynikających z reklamacji. W sytuacji wyrażenia stosownej zgody dane osobowe będą przechowywane (przetwarzane dla celów marketingowych) przez okres ważności udzielonej przez uczestnika zgody, tj. do czasu jej wycofania.
5.12 W celu uzyskania dalszych informacji o przysługujących prawach i sposobach ich realizacji, lub w razie jakichkolwiek innych pytań lub żądań, Podmiot danych może kontaktować się z inspektorem ochrony danych CooperVision, pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

6. Świadczenie usług drogą elektroniczną

6.1 W ramach Programu CooperVision świadczy nieodpłatnie na rzecz Salonów Optycznych, na zasadach opisanych w Regulaminie, usługi drogą elektroniczną w zakresie niezbędnym do realizacji Programu.
6.2 Przez usługi świadczone drogą elektroniczną na potrzeby Programu należy rozumieć takie usługi jak:
(a) umożliwienie komunikacji pomiędzy Organizatorem i CooperVision a Salonem Optycznym za pośrednictwem strony internetowej Programu;
(b) bieżące prowadzenie i możliwość założenia przez Salony Optyczne indywidualnych kont na stronie internetowej Programu.
6.3 Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą, gdy Salon Optyczny wyświetli stronę internetową Programu oraz zaloguje się na swoje indywidualne konto lub z chwilą wypełnienia i wysłania formularza zgłoszenia uczestnictwa w Programie.
6.4 Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może być w każdej chwili rozwiązana poprzez opuszczenie strony internetowej Programu lub przez zakładkę „kontakt”.
6.5 Warunkiem technicznym niezbędnym do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej np. Internet Explorer 9.0 (lub nowszej), Mozilla FireFox 9.0, Opera 8.0, Chrome 10.0.
6.6 Organizator i CooperVision zakazują dostarczania przez Salony Optyczne za pośrednictwem strony internetowej Programu treści o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności wypowiedzi i opinii obraźliwych, wulgaryzmów (również wykropkowanych), wypowiedzi rasistowskich, poniżających, ośmieszających itp.
6.7 Korzystanie z usług elektronicznych w ramach Programu może wiązać się z typowymi zagrożeniami po stronie Salonu Optycznego, jako użytkownika Internetu. Ryzyko związane z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną polega w szczególności na zagrożeniu zainfekowania systemu informatycznego oprogramowaniem mającym na celu np. szpiegowanie użytkowania, kradzież ważnych danych, spowodowanie braku możliwości uruchomienia systemu, spam, usuwanie danych, itp.
6.8 Organizator i CooperVision korzystają we własnym zakresie z zabezpieczeń systemowych i stałej pomocy informatycznej zapewniając bezpieczeństwo przesyłanych i odbieranych danych, co nie zwalnia Salonu Optycznego z zachowania należytej staranności w korzystaniu z Internetu.
6.9 Salon Optyczny może zgłosić reklamację dotyczącą usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Programu. Reklamację można złożyć poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Reklamacja powinna zawierać dane Salonu Optycznego umożliwiające jego identyfikację oraz zgłaszane zastrzeżenia. Reklamację dotyczącą usług świadczonych drogą elektroniczną można zgłosić w terminie 30 dni od wystąpienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
6.10 Rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora nastąpi bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że mają miejsce szczególnie skomplikowane okoliczności, uniemożliwiające rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w tym terminie. W takim przypadku Organizator poinformuje Salon Optyczny, który złożył reklamację o przyczynach opóźnienia, okolicznościach, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w formie wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną na adres e-mail Salonu Optycznego, z którego wysłano zgłoszenie reklamacyjne.

7. Postanowienia końcowe

7.1 Przystępując do Programu, Salon Optyczny potwierdza, że zapoznał się oraz akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu oraz wyraża zgodę na przestrzeganie jego warunków.
7.2 Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne. Do Programu można przystąpić lub z niego zrezygnować w każdym momencie jego trwania. Informację o rezygnacji z uczestnictwa w Programie należy przesłać pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
7.3 CooperVision oraz Organizator nie ponoszą odpowiedzialności za zagubione, uszkodzone lub opóźnione wiadomości przesłane pocztą elektroniczną w związku z udziałem w Programie. Nieprzestrzeganie warunków i zasad Programu, jakiekolwiek nadużycie Programu, jakiekolwiek zachowanie szkodliwe dla interesów CooperVision lub Organizatora, a także wszelkie fałszywe przedstawianie jakichkolwiek informacji dostarczonych CooperVision lub Organizatorowi może spowodować wykluczenie Salonu Optycznego z udziału w Programie, w tym anulowanie wypłaty naliczonej premii pieniężnej.
7.4 W przypadku wykluczenia Salonu Optycznego z Programu z przyczyn, o których mowa w pkt 7.3 powyżej, danemu Salonowi Optycznemu nie przysługuje ponownie prawo do przystąpienia do Programu.
7.5 Organizator oraz CooperVision nie ponoszą odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek podatków wynikających z Programu, w tym między innymi premii pieniężnej. Każdy Salon Optyczny uczestniczący w Programie jest bezpośrednio odpowiedzialny za rozliczanie i płacenie odpowiednim organom skarbowym wszelkich zobowiązań podatkowych wynikających z premii pieniężnej.
7.6 Organizator i/lub CooperVision nie gwarantują działania jakiejkolwiek osoby trzeciej i nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek działanie lub zaniedbanie ze strony osoby trzeciej. Salony Optyczne uczestniczące w Programie akceptują, że Organizator i/lub CooperVision nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, koszty lub szkody jakiegokolwiek rodzaju, które w całości lub w części wynikają bezpośrednio lub pośrednio z akceptacji lub wykorzystania premii pieniężnej, lub z udziału w Programie.
7.7 W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie stosuje się obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym m.in. przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1025).
7.8 Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Programu.

Niniejsza strona internetowa stosuje pliki COOKIES w celach statystycznych, funkcjonalnych oraz dostarcza maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z jego usług. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie COOKIES zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Więcej w Polityce Ochrony Danych Osobowych